.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر احمدی نژاد به مازندران
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران قرار است بزودی به استان مازندران سفر کند. به گفته معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران قرار است ...
سفر احمدی نژاد به مازندران

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران گفت: كنگره «جهان بدون نظام سلطه و بدون صهيونيزم» با حضور احمدي‌نژاد برگزار مي‌شود.

هادي ابراهيمي ظهر امروز در شوراي سياست‌گذاري كنگره «
جهان بدون نظام سلطه و بدون صهيونيزم» كه قرار است امسال در مازندران برگزار شود، بيان داشت: سعي خواهيم كرد تا برگزاري اين كنگره با سفر دولت به مازندران همزمان شود تا از وجود رئيس جمهور در اين كنگره استفاده شود.

وي با تأكيد بر اين‌كه رئيس جمهور كشورمان براي نخستين بار شجاعانه، قهرمانانه و مبتكرانه توانست در مقر سازمان ملل موضوع جهان بدون نظام سلطه را مطرح كند، خاطرنشان كرد: اين همايش براي نخستين بار در مازندران برگزار مي‌شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران با اشاره به اعلام آمادگي اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان مازندران براي برگزاري اين كنگره بين‌آلمللي اضافه كرد: سازو كار اجرايي و علمي اين كنگره بايد هرچه زودتر آماده شود.

ابراهيمي خواستار مشاركت دستگاه‌هاي فرهنگي استان در برگزاري اين كنگره شد و از صداو سيما، سپاه كربلاي مازندران، سازمان تبليغات اسلامي، ارشاد، دانشگاه مازندران و بسيج دانشجويي به عنوان دستگاه‌هاي همكار در اين كنگره نام برد.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران با تأكيد بر اينكه برگزاري اين كنگره بايد در قالب تبليغات و اطلاع‌رساني پيگيري شود، تصريح كرد: مهمانان اين كنگره نيز ملي و بين‌المللي خواهند بود.

ابراهيمي برگزاري اين كنگره در شهرستان محمودآباد را منتفي دانست و خاطرنشان كرد: زمان و مكان اين كنگره متعاقباً اعلام مي‌شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران با اشاره به اينكه انجام كار پژوهشي و علمي اين كنگره نبايد فراموش شود از حضور پروفسور مولانا در اين كنگره خبر داد.

وي از حضور خالد مشعل مسئول دفتر سياسي حماس و رمضان عبدالله در اين كنگره خبر داد و بيان داشت: تركيب كميته علمي اين كنگره بايد از بقيه كنگره‌ها قوي‌تر باشد.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران با اعلام اينكه امروز آمريكاشناسي يك رشته تحصيلي در مقطع دكتري شده است، بيان داشت: از كساني بايد در اين كنگره استفاده شود كه در بعد بين‌المللي درباره جهان بدون سلطه اظهارنظر كنند.

وي از آمادگي دبيرخانه اين كنگره براي توليد كتاب پس از برگزاري اين همايش بين‌المللي خبر داد و افزود: حداقل دو كتاب بايد خروجي اين كنگره باشد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 مهر 1389
ضمن تقدير از حمايت مسئولين و مردم مازندران از انتفاضه فلسطين و نابودي صهيونيسم، ميخواستم بدانم مديران محترم استانداري،براي رفع معضل بزرگ بيكاري، ركود بي سابقه توليد و صنعتت، نابساماني كمر شكن كشاورزي و باغداري و مشكلات متعدد شهرها چه فكري كرده اند و چند تا جلسه و همايش كاربردي و موثر انجام داده اند؟؟!!
اميد 18 مهر 1389
لطفا كزارشي از از مصوبات قبلي سفر را به مردم بصورت شفاف بديد كه چه كارهاي انجام گرفته! والا اين سفرها جز درد سر بالا رفتن انتظار مردم ونهايتا نارضايتي مردم وهزينه هنگفت نتيجه ديگري ندارد
نا شناس 18 مهر 1389
از این شهروند ی که کامنت بررسی معضلات استان شده تعجب میکنم قرار نیست مسئولین وقت گرانبهای خود را به امور ناچیز داخلی و منطقه ای و شهرستانی صرف کنند اینها امدند اسلام را گسترش دهند و برون مرزی کار میکنند اینها منادیان صلح جهانی در عرصه فکر و اندیشه اند نه تولید و اشتغال و رفاه اجتماعی اینها امور دنیاپرستی است شما باید از این حد عبور کنید وراه انهم ریاضت و تحمل است کسی در این را موفق میشود که کور باشد و کر باشد و لال اگر نیستید زبان ببرید و خودرا به درودیوار بکوبید تا موفق شوید
اسدی 18 مهر 1389
کار جالبی است اما یک نکته را نباید فراموش کردبراساس فرمایش مقام معظم رهبری کارآمدی نظام می تواند سیلی محکمی باشد به اسکبار وصهیونیزم،معاون محترم سیاسی امنیتی استان در دوهفته گذشته حمله گسترده ورسانه ای به ارشاد داشتند از اینکه این دستگاه فرهنگی توان اجرای کار فرهنگی را ندارد و... می خواهم از آقای معاون بپرسم شما چقدر می خواهید برای این کنگره هزینه کنید واز کدام محل اعتباری وآیا هیچ می دانید که کل اعتبار فرهنگی ارشاد استان به سیصد میلیون نمی رسدبا دوهزار واحد فرهنگی وبیش از ده هزار عنصر فرهنگی و...بهتر نیست قبل از هرگونه اقدام اینچنینی بفکر مردم استان باشید که در برابرحملات بی امان فرهنگی قد خمیده شده اند البته بنده نظر دیگری دارم که پیشنهاد می کنم که ای آقایان عزیز این آقای معاون را استاندار کنید تا خیال او وهمه جمع شود واینگونه عمل نکندو....
نا شناس 18 مهر 1389
سلام
انگارمازندران فقط ساری,آمل وبابل است وشهرهایی مانندشهسوار,رامسرو...اصلا"به حساب نمی آیند؟!مسئولین دلسوزشهسوار!لطفا"جهت استان شدن غرب مازندران به مرکزیت شهسواراقدام لازم به عمل آوریدتابیش ازاین به دلیل نفوذسیاسی مسئولین شهرهای آمل ,بابل وساری ازعقب ماندگی بیشتر این منطقه جلوگیری بعمل آید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.